Знайомтеся, Advin

Advin – інноваційний пристрій для вирішення маркетингових завдань, що імітує спілкування товарної полиці з покупцем. Контролює потік потенційних покупців товарів біля полиці, дозволяє обчислити коефіцієнт конверсії. Технічно – це прилад, оснащений масивом датчиків і модемом для виходу в Інтернет. Існує у вигляді окремої рекламної конструкції або встановлюється як доповнення до існуючої полиці.

ADVIN для місць продажу

Advin призначений для встановлення в місцях продажів, забезпечує даними для оцінки ефективності використання полиці по фейсингу і за асортиментом, дозволяє оцінити втрати, викликані відсутністю товару на полиці при його наявності в підсобках магазину.

Пристрій Advin в комплекті з аналітикою можна розглядати як замикаючу частину програмного забезпечення з управління ланцюгами поставок. Раціональний  рух товару від виробника до магазинів тепер можна посилити управлінням руху товару в точках продажів.

Кому цікавий

  1. Виробники товарів споживацького попиту
  2. Роздрібні магазини та торгівельні мережі
  3. Консалтингові компанії, які працюють на ринку вдосконалення правил управління ланцюгами постачання.

Чим допоможе

  1. Контролює наявність та кількість продукції на полиці.
  2. Сповіщає про критично низький залишок продукції на полиці відповідальну особу (попереджає out-of-stock).
  3. Аналізує об`єми продажів в розрізі часу.
  4. Активізує продаж товару, який реалізується занадто повільно.
  5. Сприяє збільшенню оборотності товарів.
  6. Допомагає сформувати оптимальний асортимент товару для кожного магазину.